Rekrytointi

Sytytkö markkinoinnin tehokkuudesta ja vaikuttavuudesta?

Työelämäntehtävämme Kramissa on markkinoinnin arvon kasvattaminen. Tässä tehtävässä luotamme markkinoinnin operaatioiden johtamismalliin, MarkOpsiin, ja työystävyyteen. Kovan prosessiosaamisen ja empaattisen liiketoimintaälyn liittoon.

Olemme onnellisia jos voimme tehdä mahdollisimman monen markkinointityöstä järkevän ja mielekkään duunin, jossa on aikaa ajattelulle ja jatkuvalle kehittämiselle. Ja sellaista työtä haluamme tehdä itsekin.

Kuka sinä olet?

Olet ehkä toimintatyyliltäsi ketterä ja halukas oppimaan työssäsi jatkuvasti – myös tekemistäsi tai todistamistasi virheistä. Ymmärrät että olet yhtä kuin asiakaskokemus, vaikka viettäisitkin paljon aikaa toimiston bäkkärillä tekemässä ajatustyötä. Ja vaikka nautit tiimityöstä, sinua draivaa se, että saat itse aikaan lopputuloksia. Kaikki meillä myyvät ja tekevät työtä asiakkaiden kanssa.

Et lamaannu debatissa tai aivoriihessä, jossa työhösi liittyviä yksityiskohtia puidaan intohimoisesti tai sinuun kohdistetaan valtava määrä kysymyksiä, ideoita ja tarpeita. Olet hyvä priorisoimaan ja tekemään päätöksiä. Navigoit luontevasti pienen yrityksen joskus vauhdikkaassa ympäristössä, jossa täytyy olla joustava, innovatiivinen, rohkea ja halukas kantamaan vastuuta, kun kaikilla on paljon tekemistä.

Sinulle onkin luontevaa toimia vaihtuvissa tiimeissä ja nautit diversiteetistä. Samaan aikaan olet erittäin vaativa suhteessa laatuun, etkä anna yksittäisen näkökulman hurmata, tai määritellä markkinoinnin kokonaiskuvaa. 

Olet suora ja täsmällinen viestijä ja siedät erilaisia viestintätyylejä. Et kavahda ajoittain alkukantaistakin läppää. Voit olla introvertti tai ekstrovertti, punainen, keltainen, sinivihreä tai vaikka ruskea, meille käy! Kunhan et ole itse allerginen millekään värille, tai suhtaudu niihin liian vakavamielisesti. On jopa etu, jos sinusta löytyy jokin hauska pimeä puoli.

Puhummeko tässä sinusta?

Mitä osaat ja haluat jakaa?

Vaikka rakennammekin MarkOps-mallia digitaalisia työkaluja hyödyntäen, painotamme tiimivalinnoissa markkinoinnin kovaa substanssia. Ymmärrät sisältöjen elimellisen roolin ratkaisujen myynnissä, ja sinulla on teknologista näkemystä markkinoinnin ja myynnin yhteisen putken palasista. Mittaaminen on sinulle itsestäänselvyys, mutta et ole datasokea. Arvostamme käytännön markkinointipäällikkökokemusta, kaikkine kivikkoineen. Teoriaosaaminen ei riitä.

Erityisen tärkeää on, että sinulle tavoitelähtöinen tekeminen on must. Jos olet opiskellut tai hyödyntänyt OKR-mallia, olet oikealla polulla. Meille tavoitelähtöisyys ja niiden kautta priorisointi on kaiken ytimessä.

Sinulla on konkreettisia näyttöjä laajojen hankkeiden parista, ei pelkästään digistä. Olet haukkana yksityiskohtien perässä, mutta maltat päästää myös irti. Kollegat ja esimiehet ovat kokeneet, että sinuun voi luottaa – sinä toimitat. Sinusta puhutaan kaupungilla, että olet myönteinen, eteenpäin katsova, napakka ja näkemyksellinen. Olet rohkea.

Olet rakentanut urallasi monikanavaisia markkinoinnin kokonaisuuksia, mielellään myös automaatiota hyödyntäen. Ymmärrät digimarkkinointia ja lead genia, mutta et sokeudu esim. uskomaan pelkästään hakukoneita. Ymmärrät, että yrityksen sisältöjen arkkitehtuurissa on huomioitava muutakin kuin sisääntulopisteet ja vaikka että asiakkaiden pito voi ollakin oivallinen paikka aloittaa markkinoinnin muutos tai systematiikan rakentaminen.

Projektien, taskien ja työarjen johtamisessa olet ninjatasoa – äst, vähän kulunut ilmaus, mutta parempi kuin moni muu. Erityisesti arvostamme Asanan hallintaa. Sinä opit työkalut nopeasti ja oppiminen pohjautuu siihen, että olet käyttänyt niitä laajalla skaalalla, mieluusti pääkäyttäjätasolla. Ja mieluusti joskus pää sauhuten. CRM- ja automaatiopuolella joko O365 Dynamics, Pipedrive, Salesforce tai HubSpot taipuu.

Jos innostut analytiikasta, BI-ratkaisuista, optimoinnin korkeasta matikasta, koneälystä tai muusta advancemmasta hommasta, hihkaise! Me hihkumme.

Aikamoinen lista vaatimuksia, mutta et niitä kavahda!

Mitä meillä on sinulle?

Vastaus siihen vaatii luottamuksellisen ja avoimen keskustelun välillemme. Olemme pieni tiimi, jolla on suuri unelma.  Kram on ollut olemassa vähän yli vuosikymmenen, ja sen olemassaolon tarkoitus on ollut alusta asti kohentaa niiden asemaa, jotka tekevät työtä markkinoinnin parissa yrityksissä. Meillä saat räätälöidä tonttisi ja odotamme sinulta siitä vahvaa näkemystä.

Meillä saat myös luonnollisesti vaikuttaa siihen, keitä tiimiin valitaan työystäviksi. Saat kokea kiivaita keskusteluja, debatteja ja jopa konflikteja. Sillä emme pelkää niitä. Saat tunnustaa turvallisesti heikkoutesi ja sinun pitää hyväksyä niitä myös meissä muissa. Sillä niitä riittää!

Tarjoamme aitoa työystävyyttä, tiiviin tiimin ja uniikin kumppaniverkoston, valitsemasi työvälineet ja joustavat järjestelyt etä- tai lähityöskentelyyn, myös ajallisesti.

Olemme ainaa panostaneet valmennukseen ja meitä ovat auttaneet työssämme eteenpäin alansa parhaat mentorit ja sparraajat – sekä tietysti läheiset asiakkaat. Niin tulee olemaan jatkossakin.

Työterveydestäsi huolehtii Heltti, tietokoneesi toimivuudesta HS-Works, tuottavuudestasi Google Cloud, Slack, Asana ja muut työkalut. Lounasta haet lähipäivinä helposti Sillan mahtavalta jengiltä ja sitä syödään usein yhdessä. Teen ja kahvin laadusta tai lisukkeista ei tingitä, lupaukset sokerittomasta toimistosta petetään aina joulun tienoilla ja yhteiset palaverikävelyt ovat olleet lyhytaikaisia kokeiluja.

Mutta kun varataan aikaa tehdä työtä hitaasti yhdessä, silloin siinä on vain kyse meistä. Joskus melotaan tai tanssitaan, toisinaan ilmajoogataan. Nyt vain odotellaan koska uskalletaan taas virkistäytyä. 

Ja kaiken tämän ohella tietysti ansaitset myös työstäsi oikeudenmukaista palkkaa.

Riina

Kerron mielelläni lisää, varaa vaikka sloti kalenteristani!

Riina Jokinen, CEO
p. 050 469 8780

Oliko tämä sisältö hyödyllinen?
KylläEi