Puheenvuorot

Puhetta MarkOpsista

Kiinnostaako MarkOps? Kaipaatko uusia ideoita siihen, miten markkinointia pitäisi kehittää? Kaipaako tiimin suunnittelupäivä sisältöä? Tulemme ilolla kertomaan MarkOpsista. Tai voit bongata sinulle sopivan tapahtuman tältä sivulta.

Tulevat puheenvuoromme vuonna 2021:

30.11. MARKOPS-aiheinen Markkinointikollektiivin Aamukahviseura

Lisäksi Riina kaartaa syksyn kuluessa Markkinointiradion vieraaksi, jahka aikataulut natsaavat.

Poimi sopivat aiheet kalenteriisi sivun nostoista ja ilmoittaudu mukaan. Muista tilata myös järjestävien tahojen uutiskirjeet, joissa jaossa tallenteet.

22.9.2021 Vastuullisuus B2B-markkinoinnin ja kasvun vauhdittajana

Vastuullisista sanoista vastuullisiksi teoiksi Riina Jokinen pohtii puheenvuorossaan, miten vastuullisuus tuodaan teoiksi markkinoinnin keinoin. Entä jos markkinointitiimi on pieni, eikö käytössä ole isoja budjetteja vastuullisten tekojen toteuttamiseen ja niistä viestimiseen? Teemaa puretaan operatiivisen tekemisen esimerkkien kautta ja herätellään ajatuksia siitä, miten markkinointi itse voi toimia vastuullisesti osana organisaatiota.

KATSO TALLENNE TÄSTÄ

2.9.2021 Onko markkinointinne reaktiivista vai ennakoivaa?

Riina Jokinen piirtää meille 3 vaiheen roadmapin B2B-markkinoinnin tulevaisuuteen. Siinä markkinointi ja myynti tekevät liiketoiminnan kehitystyötä yhdessä eteenpäin katsoen, eivätkä mielipiteet enää istu äänekkäinä neukkareissa. Polun varrella on intuitiota, maalaisjärkeä ja tekoälyä. Tuo roadmap on mahdollinen meille kaikille.

Tilannekuvan naulaamiseksi Riina esittää dataa yli 100 markkinoinnin ammattilaisen ja yritysjohtajan vastauksista markkinoinnin tehokkuudesta ja vaikuttavuudesta.

MARKIN JÄSENENÄ NÄET TALLENTEEN TÄÄLTÄ!

Markkinoinnin tulee kehittää omaa työtään jatkuvasti

Kiinnostuin, haluan sopia puheenvuorosta yrityksellemme.

Oliko tämä sisältö hyödyllinen?
KylläEi