podcast

MarkOpsista!

Tätä kaikkea on podcast MarkOpsista!

Marketing Operations Management, eli MarkOps-nörttien* ongelmalähtöinen, mutta ratkaisuhakuinen keskustelu markkinoinnin organisoinnista.

Vertaistukea ja työterapiaa niille, jotka kokevat yksinäisyyttä tai riittämättömyyttä markkinointiduunissaan ja haluaisivat tehdä vähemmällä enemmän.

Pehmeiden puheiden lisäksi fokus on tosi paljon numeroissa, prosesseissa ja systematiikassa.

Asiaa ja puhetta markkinoinnista – MarkOpsista!

*Keitä ne on ne nörtit:

Krista Saarto Kram MarkOps

Krista Saarto on pitkän linjan inhouse-ottelija, jonka supervoima on tehokkuus.

Riina Jokinen | Kram MarkOps Oy

Riina Jokinen on valmentaja, jonka yleisin vaikutus on saada markkinointi-ihmisistä irti enemmän kuin he itse luulevatkaan.

Yrityksen liiketoiminnan muutos on aina myös markkinoinnin muutos

Yritysten on oltava muutosherkkiä pysyäkseen mukana ympäröivän maailman vauhdissa. Ja jotta yritys voi muuttua, markkinoinnin on oltava mukana, ihan keskeisessä roolissa.

MarkOpsista-podcastin transformaatio-sarjamme käsittelee muutosta markkinoinnin näkökulmasta. Millaisia keinoja markkinoinnilla on kiinnittyä yritystason muutokseen? 

Käsittelemme aihetta konkreettisten esimerkkien kautta (tapaat Marjukan Spokram Ltd:stä!), näkökulmina tuottavuusloikka, itsepalvelu ja kohdentaminen.

Markkinoija, mietitkö mistä markkinoinnin digitalisaatiossa ja muutoksessa oikein on kyse? 

Kohti markkinoinnin muutosmatkaa

Muutoksen fokuksena nykyasiakkaat

Kasvu, muutos ja asiakaskokemus

Otsikko podi3

Otsikko podi4

Otsikko podi5

Ajatuksia tunteista markkinoijan työssä

Moni markkinoinnin ammattilainen on työssään yksinäinen ja tuohon tunteeseen liittyy paljon liiketoiminnan kannalta oleellisia nyansseja.

Podcastissamme puhumme markkinoinnin työssä kollektiivisesti koettujen tunteiden säätelystä ja pohdimme ylipäätänsä tunteiden roolia työssä ja työelämässä. 

Tunteiden rooli työssä

Prosessit ja tunteet

Markkinoinnin SMART-tavoitteet

Fiksu markkinoinnin tavoite on SMART, eli tarkka, mitattava, saavutettava, relevantt ja aikaan sidottu. Mutta mitä ne käytännössä tarkoittavat, ja miten ne määritellään? 

Kohti tavoitejohdettua markkinointia

Markkinoinnin tarkat tavoitteet

Mitattavat tavoitteet markkinoinnissa

Tavoitteiden saavutettavuus

Relevantti markkinoinnin tavoite

Aikaan sidottu markkinoinnin tavoite

Tilaa uutiskirjeemme

Oliko tämä sisältö hyödyllinen?
KylläEi