Ideat

Onko aikaa muutamalle ajatukselle?

Teemme jatkuvaa selvitystyötä asiakkaiden parissa siitä, millaiset parhaat käytännöt ja työkalut palvelevat markkinointia. Julkaisemme havaintojamme tällä sivustolla sekä blogipostauksina että pidempinä taustoittavina artikkeleina. Tälle sivulle kokoamme tuoreimmat jutut.

Jos haluat pysyä niistä kärryillä, ryhdy uutiskirjeemme tilaajaksi. Jos haluat kuulla niitä livenä, tutki puheenvuorojamme.

MarkOps tuo systematiikkaa markkinointiin

Mitä on MarkOps b2b-markkinoinnissa?

Gartnerin1 mukaan 76 % yrityksistä ei pysty maksimoimaan markkinoinnin lopputulosten vaikuttavuutta niin, että tekeminen olisi myös tehokasta. Tehokkuutta syö monenlainen hukka, eikä vaikuttavuudessakaan päästä ROI:lla rehentelemään. 

93% haluaa mitata paremmin markkinoinnin yhteyttä liiketoimintaan

B2B-markkikointi kaipaa kipeästi linkkiä liiketoiminnan tavoitteisiin

Hypoteesimme on, että markkinoinnin priorisointi on hukassa. Ja sitä hukkaahan piisaa joka lähtöön. Eriarvoiset sekä eräkooltaan täysin eri kaliiberin projektit ja tehtävät näyttäytyvät markkinoinnin pöydällä samanarvoisina. Prioriteetit puuttuvat, muuttuvat tai niistä ollaan eri mieltä. 

B2B-markkinoinnin on vaikeaa hyödyntää asiantuntijoita

Yhteistyö markkinoinnin ja myynnin välillä, tai asiantuntijoiden kanssa ei ole vaivatonta, vaikka selvitykseemme vastanneet yritysjohtajat uskovatkin niin

Oliko tämä sisältö hyödyllinen?
KylläEi