Rekrytointi
Haluatko tehdä tekoja, joista syntyy kauppaa?

Me palvelemme haastavaan btob-myyntiin ja markkinointiin keskittyviä yrityksiä voimalla, josta jää luottamuksen, kohtaamisen ja kaupanteon jälki. Hyvä haju!
Kuka sinä olet?
Olet ehkä rohkea markkinoinnin ammattilainen, joka haluaa lähemmäs myyntiä? Tai inboundin hitauteen kyllästynyt moniammattilainen, jota kiinnostaisi outbound-taktiikat.
Ymmärrät että olet yhtä kuin asiakaskokemus, vaikka viettäisitkin paljon aikaa toimiston bäkkärillä tekemässä ajatustyötä. Ja vaikka nautit tiimityöstä, sinua draivaa se, että saat itse aikaan lopputuloksia. Kaikki meillä myyvät ja tekevät työtä asiakkaiden kanssa. Kaikki meillä ymmärtävät myynnin prosesseja ja psykologiaa. Kaikki meillä ottavat riskejä.
Et lamaannu debatissa tai aivoriihessä, jossa työhösi liittyviä yksityiskohtia puidaan intohimoisesti tai sinuun kohdistetaan valtava määrä kysymyksiä, ideoita ja tarpeita. Olet hyvä priorisoimaan ja tekemään päätöksiä. Navigoit luontevasti pienen yrityksen joskus vauhdikkaassa ympäristössä, jossa täytyy olla joustava, innovatiivinen, rohkea ja halukas kantamaan vastuuta, kun kaikilla on paljon tekemistä.
Sinulle onkin luontevaa toimia vaihtuvissa tiimeissä ja nautit diversiteetistä. Samaan aikaan olet vaativa suhteessa laatuun, etkä anna yksittäisen näkökulman hurmata, tai määritellä markkinoinnin kokonaiskuvaa.
Olet suora ja täsmällinen viestijä ja siedät erilaisia viestintätyylejä. Et kavahda ajoittain alkukantaistakin läppää. Voit olla introvertti tai ekstrovertti, punainen, keltainen, sinivihreä tai vaikka ruskea, meille käy! Kunhan et ole itse allerginen millekään värille, tai suhtaudu niihin liian vakavamielisesti. On jopa etu, jos sinusta löytyy jokin hauska pimeä puoli.
Puhummeko tässä sinusta?
Mitä osaat ja haluat jakaa?
Vaikka hyödynnämmekin MarkOps-mallia myynnin ja markkinoinnin työtä kehittämään, olemme tekijöitä. Teemme konkreettisia välineitä myynnille ja myyjille, jotta he voisivat mennä proaktiivisesti kohti asiakkaita. Jotta saataisiin haaviin juuri ne asiakkaat, jotka halutaan, eikä niitä jotka sattuu tulemaan.
Ymmärrät sisältöjen elimellisen roolin ratkaisujen myynnissä, ja sinulla on teknologista näkemystä markkinoinnin ja myynnin yhteisen putken palasista. Mittaaminen on sinulle itsestäänselvyys, mutta et ole datasokea. Arvostamme käytännön markkinoinnin toteuttajan kokemusta, kaikkine kivikkoineen. Teoriaosaaminen ei riitä.
Sinulla on konkreettisia näyttöjä btob-kaupan parista. Olet haukkana yksityiskohtien perässä, mutta maltat päästää myös irti. Kollegat ja esimiehet ovat kokeneet, että sinuun voi luottaa – sinä toimitat. Sinusta puhutaan kaupungilla, että olet myönteinen, eteenpäin katsova, napakka ja näkemyksellinen. Olet rohkea.
Olet rakentanut tai ollut osana tiimiä rakentamassa monikanavaisia markkinoinnin kokonaisuuksia, mielellään myös automaatiota hyödyntäen. Ymmärrät digimarkkinointia ja lead genia, mutta et sokeudu esim. uskomaan pelkästään hakukoneita.
Projektien, taskien ja työarjen johtamisessa olet ninjatasoa – äst, vähän kulunut ilmaus, mutta parempi kuin moni muu. Erityisesti arvostamme Asanan hallintaa. Sinä opit työkalut nopeasti ja oppiminen pohjautuu siihen, että olet käyttänyt niitä laajalla skaalalla. Joskus pää sauhuten.
Ja sitten vielä se kirsikka. Riippumatta siitä, millainen on osaamis- ja teknologiakakkusi, olet vahvasti ihmistä kohti kallellasi. Sinua ajaa eteenpäin se, että toiset kehittyvät ja haluat olla työntämässä, ohjaamassa, auttamassa, oikomassa ja joskus myös aika syvällä. Nautit toisten luottamusta ja varmistat varmuudellasi että asiakkaan epävarmuus ei estä häntä toimimasta.
Aikamoinen lista vaatimuksia, mutta et niitä kavahda, sillä haluat tehdä vaikuttavaa työtä!
Mitä voisimme tehdä yhdessä?
Vastaus siihen vaatii luottamuksellisen ja avoimen keskustelun välillemme. Olemme pieni tiimi, jolla on suuri unelma. Kram on ollut olemassa vähän yli vuosikymmenen, ja sen olemassaolon tarkoitus on ollut alusta asti varmistaa että markkinointi, eli asiakkaiden hankkimisen ja pitämisen prosessi, voi onnistua. Se sisältää myynnin ja myyjät ja markkinoijat yhtenä joukkueena.
Meillä saat myös luonnollisesti vaikuttaa siihen, keitä tiimiin valitaan työystäviksi. Saat kokea kiivaita keskusteluja, debatteja ja jopa konflikteja. Sillä emme pelkää niitä. Saat tunnustaa turvallisesti heikkoutesi ja sinun pitää hyväksyä niitä myös meissä muissa. Sillä niitä riittää!
Tiiviin tiimin ja uniikin kumppaniverkoston ohella, saat valitsemasi työvälineet ja joustavat järjestelyt etä- tai lähityöskentelyyn, myös ajallisesti.
Olemme aina panostaneet valmennukseen ja meitä ovat auttaneet työssämme eteenpäin alansa parhaat mentorit ja sparraajat – sekä tietysti läheiset asiakkaat. Niin tulee olemaan jatkossakin.
Työterveydestäsi huolehtii Heltti, tietokoneesi toimivuudesta Frendy, tuottavuudestasi Microsoft Cloud, Slack, Asana ja muut työkalut. Lounasta haet lähipäivinä helposti Sillan mahtavalta jengiltä ja sitä syödään usein yhdessä. Teen ja kahvin laadusta tai lisukkeista ei tingitä, lupaukset sokerittomasta toimistosta petetään aina joulun tienoilla ja yhteiset palaverikävelyt ovat olleet lyhytaikaisia kokeiluja.
Mutta kun varataan aikaa tehdä työtä hitaasti yhdessä, silloin siinä on vain kyse meistä. Joskus melotaan tai tanssitaan, toisinaan ilmajoogataan tai kuunnellaan kaunista laulua kirkkokonsertissa. Välillä kärvistellään omilla eväillä toimistolla.
Ja kaiken tämän ohella tietysti ansaitset myös työstäsi oikeudenmukaista palkkaa.

Tilaa uutiskirjeemme
