Kramin arvot: Gloria

Meillä on Tavoite. Sellainen isompi, pidemmän aikavälin juttu. Haluamme nostaa markkinoinnin ja viestinnän tasoa suomalaisissa yrityksissä. Toisaalta se tarkoittaa yksittäisten viestijöiden osaamisen kasvattamista, toisaalta taas viestinnän ja markkinoinnin mahdollisuuksien ymmärtämistä. Siis sitä, että yrityksen johto oikeasti ymmärtää, mikä on viestinnän ja markkinoinnin rooli ja mitä niillä voi saada aikaan.

Kuten esimerkiksi kasvattaa ja kiihdyttää liikevaihtoa, hallita riskejä ja tasoittaa kausivaihteluita.

Osaamisen ja roolin kasvattaminen tiivistyi kolmanneksi arvoksemme: gloria.

Gloria voi kuulostaa fancylta, mutta siksi se on juuri sopiva sana. Sen alle nivoutuvat rohkeus, ammattiylpeys, integriteetti, työn merkityksellisyys ja palaute.

Jokainen kunnianhimoinen ammattilainen tarvitsee sopivasti gloriaa.

Arjen tekemisen tasolla tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme nousemaan aktiviteettien yläpuolelle, luomaan arvoa. Tavoitteena on että meidän asiakkaat on f****** awesome! Ja nehän on!

***

No, jos ihan totta puhutaan, ei jokainen päivä ihan täyttä gloriaa ole – ihmisiä mekin vain olemme. Mutta jo pelkästään se, että gloria siintää kirkkaana tavoitteena, auttaa pääsemään eteenpäin silloinkin kun projekti on jumahtanut paikoilleen ja lupaava prospektiasiakas ei enää vastaakaan puhelimeen… Sitäkin joskus tapahtuu.

Apu, Seura ja Gloria. Nämä arvot eväinämme kohti Tavoitetta!