Kramin arvot: Apu

”Siis te ihan oikeasti haluatte auttaa!”

”Ihanaa, että te autatte mua!”

(otteita aidoista keskusteluista Kramin asiakkaiden kanssa)

Auttaminen on koodattu Kramin ytimeen. Koko yritys on saanut alkunsa havainnosta, että jonkun pitäisi pitää myös asiakkaan puolta, palvella ja auttaa häntä. Ja yhtä lailla sisäisesti: ”Voinko mä auttaa sua tässä, tarvitko apua?” on meillä toimistolla taajaan viljelty lause.

Apu tarkoittaa meillä välittämistä, auttamista, asiakkaan ja kollegan stressin pienentämistä.

Toiminnan tasolla auttaminen toteutuu toisen ihmisen repun kantamista helpparoimalla* tai erilaisten projektien järkevän toteuttamisen kautta.

Saamme palautetta auttamishalustamme ja -kyvystämme läpi koko ketjun, aina uusasiakashankinnasta asiakkaiden pitämiseen.

Apu valikoitui Kramin arvoksi kuin itsestään.

 

*Kramin markkinoinnin help desk tarjoaa pika-apua erilaisiin nopeisiin tarpeisiin, oli kyse sitten esitteen taitosta tai kuvankäsittelystä.