henkilökuva

Minna Kajaste

minna.kajaste@kram.fi
p. 050 5137747

Autan kiinnittämään markkinoinnin ja viestinnän kontekstiin: mihin suurempaan kokonaisuuteen asiakkaan tekeminen pohjautuu, mitä arvoa yrityksen asiakkaalle myydään? Kartoitan asiakkaan toimintaympäristöä ja tulevaisuuden signaaleja ja jalostan niistä johdonmukaisia, käyttökelpoisia sisältökokonaisuuksia.

Autan rakentamaan toimivia viestinnän malleja ja rakennan siltoja markkinoinnin, myynnin ja johdon välille. 

Olen valmentava työystävä, joka toimii vastapallona ja korvina – ja tarvittaessa (terävänä) olkapäänä. Vastaan meillä asiantuntijana sisältötyön ja ennakointityökalujen kehittämisestä.

  • Laitoimme rahat (tonttu)metsään

    Tämä ei ole (pelkästään) omanhännännostotarkoituksissa tehty yritysvastuuteksti. Toki olemme aiheesta ylpeitä: heitimme nimittäin asiakkaiden ja kumppaneiden joulumuistamisrahat metsään.

    Lue lisää >

  • Myynnin slow cooking

    Myyminen, siis myyntiputken alusta loppuun kulkeminen, on vähän niin kuin illallisen tarjoamista puolituntemattomalle ihmiselle. Samanaikaisesti on suuria odotuksia ja toiveita omasta kulinaristisista onnistumisesta, toisen ihastumisesta omiin kokkailuihin ja toisaalta taas pohjaanpalamisen riski.

    Lue lisää >

  • Tekivät minusta myyjän

    Se tapahtui eräänä marraskuisena maanantaiaamuna, salakavalasti. Istuin asiantuntijatuolissani ajattelemassa asiantuntija-ajatuksia, kun yks kaks noin vaan noin meidän kerrottiin olevan myyntiorganisaatio. Kaikki myy.

    Lue lisää >

Jutellaanko?

Juodaan vaikka kahvit ja kerro,
kuinka voimme auttaa sinua.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.