Työystävän blogi

Markkinoinnin laihat läskit

Kun kohtaan ihmisiä, huomaan usein todella nopeasti, löytyykö heidän kuorensa alta lihaksisto. Se on sellainen kerta toisensa jälkeen tiedolla ja treenillä hermotettu koneisto, joka tuottaa voimaa. Se tuottaa paljon parempaa tekemistä kuin sellainen kone, jota on ruokittu ainoastaan verkostoitumisella ja ammattikirjallisuudella. Toisessa on pelkkää teoriaa ja toisessa käytäntöä.

Lue lisää >

Tunnetaidottomuus voi nostaa myrskyjä

Ajattele vaikka sitä, kuinka tärkeää olisi opettaa ihmisille tunteiden annostelua. Että kun tulee vaikeita aikoja ja paikkoja, ei tulisi ryöpsähdeltyä. Tai ei tulisi jaagattua liian kauaa jo ohimenneitä tiloja. Työelämä on huono paikka myrskyille ja jatkuvalle rasvatyynelle ja meillä kaikilla tulisi olla intressi osata lukea sen sääkarttoja. Tunteita.

Lue lisää >

Miten kyllästyttää asiakkaat kuoliaaksi referenssitarinoilla

Empiirisen työpöytätutkimukseni mukaan, yleisin tapa olisi kirjoittaa teksti, joka alkaa näin:
”Sementti & Sepeli Oy on toiminut maa-ainessektorilla vuodesta 1942. Yritys toimii 12 paikkakunnalla ja sen palveluksessa on liki 280 työntekijää. Me Kramissa olemme toimineet asiakasviestinnän tekijöinä yhteensä jo monta vuosikymmentä ja lähdimme innokkaasti tekemään yhteistyötä asiakkaamme kanssa”

Lue lisää >

Jutellaanko?

Juodaan vaikka kahvit ja kerro,
kuinka voimme auttaa sinua.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.