Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista

Kokee yksinäisyyttä työn sisältöjen kanssa vähintään kuukausittain.

Hoitaa yksin projektin alusta loppuun vähintään kuukausittain.

Keneltä saat ammatillista tukea työssäsi?
Mitä saat markkinoinnilla aikaan?
Miten sen raportoit?

Mitä kaikkea sinun tulisi osata ja hallita? Kramin tekemän selvityksen mukaan viestijät ovat aika yksin. Vaikka ympärillä olisi sadan ihmisen organisaatio, viestijä on usein ainoa viestinnästä ja markkinoinnista vastaava henkilö. Viestijän työpöytä on täynnä tekemistä, strategian suunnittelusta kuvankäsittelyyn, uutiskirjeen rakentamisesta pikkujoulujen järjestelyyn. Ja tähän päälle kollegoiden ad hoc -pyynnöt: “Voisitko viilata esitykseni kuvat kuntoon?” “Messuesite pitäisi päivittää nyt heti!”

Viestinnästä ja markkinoinnista tulee helposti pelkkää suorittamista. Yksittäisiä toimenpiteitä, joiden tarkoitus ja vaikutus jäävät hämäriksi.

Kuulostaako tutulta?

Me haluamme auttaa sinua. Raivataan työpöytäsi yhdessä. Rakennetaan järkevät prosessit ja suunnitelmat, kootaan sopivat resurssit. Mietitään järkevät mittarit ja pohditaan, mitä yrityksesi asiakkaat todella tarvitsevat. Kasvatetaan markkinoinnin roolia ja merkitystä.

Lue lisää Kuluriviltä kasvutekijäksi -ohjelmasta ja Kramin muista palveluista

Helpompaa olisi kertoa, mitä apua EN ole saanut… – Olen oppinut ja kasvanut ihmisenä, ja oma roolini on vahvistunut. Olen saanut apua työyksinäisyyteen, eli Kram on niin kuin meikäläisen jatke. Kun apua tarvitaan kramilaiset ovat paikalla ja tukena. Apua olen saanut aina strategisen tason suunnittelusta uutiskirjeiden operointiin ja kaikkea siltä väliltä. Yhteistyö on tuntunut IHANALTA! Kramilaiset ovat superporukkaa joka on sisäistänyt mun maailmani. Asiakas-kumppani-asettelua ei ole, yhdessähän tätä hommaa tehdään!

Krista Saarto
markkinointipäällikkö, LeasePlan Finland Oy